Wednesday, July 8, 2009

PFK T.A

kekalutan yang tidak diterjangkau mahu pun terlepas pandang belegar disekeliling yang terperangkap dengan TA ..yang lupa asal...yang lupa kawan...yang pasti aku itu aku ini...ingat kita datang dan pergi bersama bekalan yang pasti tidak mensia2 kan kita nanti...banyak bukan ukuran..sikit bukan tarohan tapi ikhlas juga yang belum pasti disisi nya..ingat lah wahai teman2 bekalan pulang seharus nya cukup untok sesuatu tujuan kita...aku pun masih mencari apa itu ikhlas....kok tahu sama2 kita menunaikan tanggong jawa kita kapada nya...tapi hari semangkin dekat TA ini aku dah tak nampak punca kekalutan ini..aku makin takut dah huruhara melihat akan ketibaan TA di PFK...jangan kita lupa hari2 yang ikhlas meninggalkan kita...hati2 dengan hati kita...hati tempat tilikan yang maha kuasa dengan itu hati2 lah wahai nasir bin regan

1 comment:

Unknown said...

all the best utk TA nanti. Saya rindu TA labuan (PML) dgn VCM :-)

LIHAT NAMPAK, PANDANG FAHAM

Menjadi satu awal tiada bermula.
Akhir tiada kesudahan.
Perjalanan yang tidak bersekutu dengan apa pun yang ada dan tiada.
Kefahaman yang tidak dicari bersama.
Tetapi tak bersatu mahupun bercerai.



Kayu ,labu,buloh,buah manggis,buah tetikus apa jua yang ada dalam alam ini adalah satu sculpture yang sangat indah lagi unik tiada tandingan nya.