Friday, April 10, 2009

TAHU


by Nasir Regan

1 comment:

KODEN said...

Salam,

Dua hari dua malam aku dok pikiaq sampai nak pakiaq tapi aku tak berani nak kupas makna perkataan2 mudah yg kau anyam menjadi baris2 ayat yg cantik dan puitis ni.
Komen yg mampu aku bagi is just...., kau jgn stop berkarya ringkas gini n kau memang ada class la bro. N u r unique.
Keep it up!

Wassallam.

CIOW.

KODEN.

p.s.: malam yg aku jumpa kau kat rumah Talib tu, ngeri juga aku dgn cerita kau jadi "ghost chaser" tu.

LIHAT NAMPAK, PANDANG FAHAM

Menjadi satu awal tiada bermula.
Akhir tiada kesudahan.
Perjalanan yang tidak bersekutu dengan apa pun yang ada dan tiada.
Kefahaman yang tidak dicari bersama.
Tetapi tak bersatu mahupun bercerai.



Kayu ,labu,buloh,buah manggis,buah tetikus apa jua yang ada dalam alam ini adalah satu sculpture yang sangat indah lagi unik tiada tandingan nya.